کد مطلب: 4566 | تاریخ مطلب: 01/08/1400
  • تلگرام
  • Google+
  • Cloob
  • نسخه چاپی

حضور آیت الله صدوقی در نماز جماعت امام خمینی در نوفل لوشاتو

حضور آیت الله صدوقی در نماز جماعت امام خمینی در نوفل لوشاتو

زمان:  آبان 1357

مکان: فرانسه، نوفل لوشاتو

موضوع عکس: حضور آیت الله صدوقی در نماز جماعت امام خمینی در نوفل لوشاتو

حاضرین در عکس: 1. امام خمینی؛ 2. صدوقی، محمد؛ 3. انواری، محی‌الدین؛ 4. اخوان دستمالچی، احمد.

شرح عکس

پیش از ظهر 14 مهر 1357 امام به همراه فرزندشان سید احمد و آقایان ابراهیم یزدی، فردوسی پور و املایی از فرودگاه بغداد راهی فرانسه شدند. با هماهنگی‌هایی که انجام شده بود، امام ابتدا در منزل احمد غضنفرپور در محله کشان پاریس ساکن شد. به دلیل مناسب نبودن آن خانه برای رفت و آمدها و دیدارها، امام اعلام کردند که به جای دیگری بروند. مهدی عسکری که او هم در فرانسه ساکن بود، پیشنهاد داد به منزل خانم فرانسوی‌اش در 35کیلومتری پاریس و در دهکده نوفل لوشاتو بروند. امام روز 16 مهر 1357 به نوفل لوشاتو رفت.

حدود یک ماه پس از حضور امام خمینی در نوفل لوشاتو، آیت الله صدوقی به همراه فرزندشان محمدعلی صدوقی، دکتر ولی شاهی، سید احمد اخوان دستمالچی، محمد دستمالچیان و محمد رضا اعتمادیان سه نفر از بازاریان یزد برای دیدار با امام به پاریس رفتند.

. انتهای پیام /*
 

برنامه ها و فعالیتها


منشورات دفتر قم

-----------------------------------

آموزش مجازی

-----------------------------------

آموزش حضوری

-----------------------------------

امور فرهنگی و مناسبت ها

-----------------------------------

کتابخانه تخصصی امام خمینی(س)

-----------------------------------

خاطرات امام و انقلاب

-----------------------------------

همایشها و نشستهای علمی

-----------------------------------

-----------------------------------

پاسخ به پرسشهای شرعی

-----------------------------------

امور پایان نامه ها

-----------------------------------

دانشنامه امام خمینی (س)

-----------------------------------

مدرسه تخصصی فقه امام خمینی (س)

-----------------------------------


آبروی مؤمن در اسلام

آبروی مؤمن در اسلام
حیثیت و آبروی مؤمن در اسلام از بالاترین و والاترین مقام برخوردار است، و هتک مؤمن، چه رسد به مؤمن عالِم، از بزرگترین گناهان است و موجب سلب عدالت است.‏‏ ‏‏16/ 9/ 61‏