دیدار اعضای شورای سیاست گذاری همایش وکلا با آیت الله سعیدی امام جمعه قم

آیت الله سعیدی: پیروزی امروز رزمندگان فلسطینی مرهون حضرت امام خمینی (س) و خدمات شهید سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

کد : 4965 | تاریخ : 16 مهر 1402

اعضای شورای سیاست گذاری همایش وکلا یکشنبه 16 مهر 1402  در محل دفتر تولیت حرم حضرت معصومه (س) با آیت الله سعیدی دیداری داشتند. ابتدا حجت الاسلام و المسلمین کمساری مدیرکل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)- قم به ارائه ی گزارشی از اقدامات انجام شده برای همایش وکلای حضرت امام پرداختند و بیان داشتند تا کنون 1200 نفر از وکلای ایشان شناسایی شده و قریب 500 متن اجازه نامه امام گردآوری شده است. از وکلای حی و منسوبین وکلای مرحوم شده دعوت شده است تا در این همایش که اواسط آبان ماه برگزار می شود شرکت بفرمایند. ایشان در پایان خواستار حمایت و مشارکت تولیت حرم حضرت معصومه برای بهتر برگزار شدن این همایش و اختصاص زیارت ویژه برای میهمانان همایش شدند.
سپس آیت الله سعیدی ضمن تبریک پیروزی های اخیر رزمندگان فلسطینی و نقشی که حضرت امام در احیای روحیه مقاومت داشت و خدمات شهید سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و اظهار خرسندی از برگزاری این همایش، خواستار دقت و تامل بیشتر در متن اجازات صادره از سوی امام و استخراج نکات ریز و دقیق عبارات ایشان شد.  
ایشان در ادامه به ذکر خاطراتی از ملاقات و دیداری های خود و پدرشان با حضرت امام پرداخت و در پایان اظهار امیداوری کرد که این همایش به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام /*