حضور مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)_قم در مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (ره)

صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر محترم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله شیخ حسن صانعی با آن یار وفادار امام خمینی (س) وداع کرد.

کد : 4943 | تاریخ : 31 تیر 1402

پیکر حضرت آیت الله شیخ حسن صانعی(ره) از جمله یاران وفادار امام خمینی (س) و مبارزین راستین انقلاب اسلامی صبح امروز ۳۱/۴/۱۴۰۲ از مسجد امام حسن عسکری(علیه السلام) تا حرم حضرت معصومه(علیها السلام) تشییع شد.

حضرت امام خمینی(س) در نامه ای خطاب به ایشان فرمودند:

......

تو سرباز گمنام این انقلابی، و خودت می‏دانی که هیچ چیز بهتر از گمنامی نیست. تو فردی هستی که از گذشته‏ های دور خاطرات تلخ و شیرین مبارزات را با خود دارد.
زیرکی و کم حرف، دانایی و محتاط.
در گرداب مبارزات همیشه دلسوخته بوده ‏ای. کینه‏ ت را نسبت به شاه در کمتر کسی دیده بودم. در بحرانها و فشارها هیچ گاه نسبت به من تردید نداشتی، گرچه گاهی خسته می‏شدی و افسرده.
در کوران فشار دستگاه شاه، تو که مسئول اداره شهریه طلاب بودی، وقتی در محاصره دشمن قرار می‏گرفتی برای اینکه هیچ گونه اطلاعی به دشمن ندهی کم نبود مواقعی که قبوض رسید پولهای اخیار را- در پانزده سال مبارزه- چون غذایی گوارا می‏خوردی. پاداشت عند اللَّه نیز گوارایت باد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر محترم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)_قم و کارمندان این مجموعه با حضور خویش موجب تسلای بازماندگان و شاگردان آن عالم ربانی شدند.

انتهای پیام /*