دیدار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم

حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم ضمن خیر مقدم به میهمانان، فعالیتهای علمی، آموزشی و فرهنگی موسسه را شرح داد. همچنین فعالیتهای جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف را قابل توجه و تقدیر دانستند.

کد : 4891 | تاریخ : 24 بهمن 1401

 

به گزارش روابط عمومی موسسه قم، مهندس رستمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی به همراه مدیران پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه با حضور در موسسه قم با رئیس و مدیران موسسه دیدار کردند.  
در این دیدار مهندس رستمی پیرامون ساختار و فعالیتهای دانشگاه جامع علمی کاربردی، جهاد دانشگاهی و واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی توضیحاتی را ارائه  داد. وی تنوع رشته در دانشگاه جهاد دانشگاهی را بسیار گسترده و متنوع معرفی کرد، از این رو خواستار همکاری با موسسه در زمینه های علمی و آموزشی گردید؛ زیرا دانشجویان رشته های مختلف را نیازمند آگاهی از امام خمینی و اندیشه های ایشان دانست.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم ضمن خیر مقدم به میهمانان، فعالیتهای علمی، آموزشی و فرهنگی موسسه را شرح داد. وی فعالیتهای جهاد دانشگاهی را در زمینه های مختلف قابل توجه و تقدیر دانستند.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین پویا معاون پژوهشی موسسه نیزضمن معرفی فعالیتهای پژوهشی و آموزشی موسسه، توضیحاتی را در باره نحوه همکاری با جهاد دانشگاهی ارائه داد.
سپس معاونان جهاد دانشگاهی نیز ضمن استقبال از همکاری با موسسه، نکاتی را بیان داشتند.
در پایان این دیدار، دو مرکز آمادگی خود را برای همکاری در زمینه های مختلف اعلام کردند.

انتهای پیام /*