بزرگداشت سالروز تأسیس جامعه الزهرا(س) با حکم امام خمینی(س)

نشست «بزرگداشت سالروز تأسیس جامعه الزهرا با حکم امام خمینی» در 1401/5/31 با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم و جامعه الزهرا(سلام الله علیها) برگزار می شود.

کد : 4759 | تاریخ : 10 مرداد 1401

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم صبح یکشنبه 9/5/1401 جلسه ای پیرامون نشست «بزرگداشت سالروز تأسیس جامعه الزهرا با حکم امام خمینی» در محل معاونت پژوهش جامعه الزهرا برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مدیران موسسه قم آقایان عرب پور معاون فرهنگی هنری و ارتباطات، صباغی مدیر فرهنگی و مدیران جامعه الزهرا آقایان برزو معاون فرهنگی هنری، بنکدار مدیر امور بین الملل، خانم حقانی معاون پژوهشی و خانم اورعی برگزار شد، برنامه های پیشنهادی و مسئولیتهای هر دو مجموعه نسبت به این نشست طرح و بررسی شد. نشست خبری، سخنرانی شخصیتها، تقدیر از مسئولان و مدیران سابق و پیشکسوتان جامعه الزهرا، برپایی نمایشگاه تخصصی با موضوع «نقش زنان در اندیشه امام خمینی»، ساخت کلیپ، ارائه گزارش از عملکرد 38 ساله جامعه الزهرا، تهیه گزارش و مصاحبه و تبلیغات و اطلاع رسانی از جمله برنامه های مطرح شده برای مراسم بود.
نشست «بزرگداشت سالروز تأسیس جامعه الزهرا با حکم امام خمینی» در 31/5/1401 با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم و جامعه الزهرا(سلام الله علیها) برگزار می‌شود.

انتهای پیام /*