تودیع و معارفه رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) دفتر نمایندگی قم

مراسم تکریم و تودیع حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری به عنوان مدیر جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نمایندگی قم، با حضور جمعی از علما و فضلا روز یکشنبه ۲۵ /۷ /۱۴۰۰ در محل سالن اجتماعات این دفتر برگزار شد.

کد : 4562 | تاریخ : 26 مهر 1400

مراسم تودیع و معارفه رئیس نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

مراسم تکریم و تودیع حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب‌الله موسوی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری به عنوان مدیر جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نمایندگی قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی نوه گرامی حضرت امام، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی کمساری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و جمعی از علما و فضلا روز یکشنبه ۲۵ /۷ /۱۴۰۰ در محل سالن اجتماعات این دفتر برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین آقای پویا معاون پژوهشی موسسه قم با اشاره به سخنانی از امیرالمومنین علی علیه السلام ویژگی های مدیر موفق را برشمرد و گزارشی از فعالیت‌های ۱۳ ساله مدیریت حجت الاسلام و المسلمین موسوی ارائه کرد.

 سپس کلیپی از فعالیت‌‌های این دفتر پخش شد و در ادامه حجت الاسلام المسلمین سید حبیب الله موسوی در بیانات خداحافظی خود از یکایک همکاران ۱۳ ساله خود در مجموعه فعالیتهای بیش از یک دهه موسسه تشکر کرد و فرمود: همه این توفیقات مرهون همکاری مخلصانه تمامی همکاران بوده است وی اظهار داشت به سفارش اکید پدر بزرگوارم خدمت در موسسه و عرض ارادت به شخصیت امام و تلاش برای تبیین و ترویج اندیشه امام خمینی را بر هر کاری ترجیح دادم و امید دارم موسسه در فعالیت های خود برای ترویج اندیشه امام خمینی بیش از بیش تلاش کند زیرا امام و اندیشه امام بسیار غریب است، از غربت پیش از پیروزی انقلاب هم بیشتر غریب است.

کلیپ گزارش 13 ساله مدیریت حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در دفتر قم

پس از آن سخنان حضرات حجج اسلام والمسلمین مسیح بروجردی، سید ضیاء مرتضوی، محمد علی خسروی، محمدرضا حشمتی، محمدرضا غفوریان، مهدی مهریزی، محمدرضا ایروانی، محمد کاظم تقوی، محمدعلی آفرند، مهدی پورحسین و مهدی حاضری در توصیف ویژگی‌ها و خدمات آقای موسوی از طریق ویدیو کنفرانس پخش شد.

کلیپ صحبت افراد درباره حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی

در ادامه پس از قرائت حکم ریاست حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در قم، ایشان نیز با تشکر از حاضران و از حسن اعتماد تشکر کرد و اظهار داشت برنامه های دوره جدید در فرصت های آینده تشریح خواهد شد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با تشکر از زحمات خالصانه آقای موسوی در مدت بیش از ده سال خدمت به اندیشه و راه امام ابراز امیدواری کرد آقای عباس کمساری با توجه به ارادت خاصی که به اندیشه و شخصیت امام خمینی دارد و کارنامه موفقی نیز در سال های خدمت در نمایندگی اصفهان از خود بر جای گذاشته است در مدیریت نمایندگی قم که نمایندگی ویژه‌ای است داشته باشد، چرا که ظرفیت علمی و شخصیت های برجسته موجود در آن فرصت بزرگی برای خدمت هرچه بیشتر می باشد. وی تصریح کرد که انقلابی بودن بدون اندیشه امام خمینی یک شوخی بی مزه است و ادامه این راه باید با اندیشه و فکر حضرت امام بوده باشد. وی اضافه کرد گام دوم انقلاب بر مبنای اندیشه امام موضوعیت، مشروعیت و محبوبیت پیدا می‌کند.

در پایان مراسم هدایایی از طرف همکاران آقای موسوی و سرپرست موسسه تهران به ایشان اهدا و حکم آقای کمساری نیز به ایشان تحویل گردید.

انتهای پیام /*