گزارش جلسۀ اتوماسیون اداری دفتر قم

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جلسه آموزش اتوماسیون اداری با حضور معاونان، مدیران و کارکنان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) ـ دفتر قم برگزار شد.

کد : 3187 | تاریخ : 03 شهریور 1398

بسمه تعالی

 

گزارش جلسۀ اتوماسیون اداری دفتر قم

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جلسه آموزش اتوماسیون اداری با حضور معاونان، مدیران و کارکنان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) ـ دفتر قم برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز گردید. سپس آقای حسنی، مدیر امور اداری گزارش کوتاهی از آموزش مجازی و اتوماسیون اداری ارائه کرد.

در ادامه آقای مرتضی پورحسین، کارشناس فنی فضای مجازی، در این باره توضیحاتی ارائه داد. ایشان اشاره کرد: با این‌که اتوماسیون اداری در مؤسسۀ قم نسبت به دیگر سازمان‌ها و ادارات بسیار دیر راه‌اندازی شده است؛ اما هم‌اکنون هم استفاده از آن غنیمت است و موجب صرفه‌جویی در وقت کارمندان و کاغذ خواهد شد. به فرمودۀ مسئول محترم موسسه، آموزش، یادگیری و به کارگیری اتوماسیون اداری به لحاظ اداری، اجباری است. برای همین همه کارمندان موظفند از طریق مشاهدۀ فیلم آموزش اتوماسیون، اقدام به یادگیری نمایند و سرانجام در امتحان آن شرکت کرده و نمرۀ قبولی بگیرند.

همچنین افزودند: به فرمودۀ مسئول محترم موسسه، آموزش، یادگیری و به‌کارگیری اتوماسیون اداری به‌لحاظ اداری، اجباری است. برای همین همه کارمندان موظفند از طریق مشاهدۀ فیلم آموزش اتوماسیون، اقدام به یادگیری نمایند و سرانجام در امتحان آن شرکت کرده و نمرۀ قبولی بگیرند.

آموزش اتوماسیون بر عهدۀ واحد آموزش مجازی است که همکاران موسسه می‌توانند از طریق لینک آموزش مجازی، واقع در سایت موسسۀ قم، وارد شده و ثبت نام نمایند. همه افراد ملزم به ثبت نام و مشاهده فیلم‌های بارگزاری شده در سایت هستند و بعد از آن نیز باید جهت هر درس امتحان بدهند. مشاهدۀ هر درس و پاسخ به پرسش‌های آن، مجوز ورود به درس بعدی است.

در ضمن محور اتوماسیون اداری دبیرخانۀ موسسه است.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین آقای پویا، معاونت محترم پژوهش و مسئول آموزش مجازی نیز توضیحاتی در خصوص آموزش مجازی ارائه کرده و فرمودند: درس سیرۀ حضرت امام نی بزودی به صورت آزمایشی برای تمام همکاران موسسۀ قم برگزار خواهد شد. در این دوره نیز ثبت نام تمامی کارکنان الزامی است و همه باید با طی تمام مراحل آموزش در امتحان نیز شرکت کرده و نمرۀ قبولی بگیرند.

ایشان اضافه کردند در دورۀ آشنایی با سیرۀ امام خمینی خانواده‌های کارکنان نیز می­توانند شرکت کنند.

انتهای پیام /*